مدت زمان دوره پرستاری

مدت زمان دوره پرستاری

مدت زمان دوره پرستاری
مدت زمان دوره پرستاری

مدت زمان دوره پرستاری- شغل پرستاری

رشته پرستاری یکی از شاخه های مهم رشته پزشکی است . پرستار یکی از ارکان مهم بیمارستان است که یکی از اعضای تیم مراقبتی محسوب می شود و علاوه بر مراقب از بیمار ، در پذیرش ، آماده سازی ، مراقبت وحمایت های جسمی واجتماعی نیز نقش عمده ای ایفا می کند.

با پیشرفت روز افزون علم مراقبت از بیمار نیازمند مدرک معتبر و دانشگاهی می باشد، از این رو اولین نکته قابل ذکر این است که شما برای اینکه بتوانید پرستار شوید باید حتما تحصیلات دانشگاهی این رشته را بگذرانید. علاوه بر آن پرستاران با گذراندن دوره های تخصصی تر نیز می توانند در بخش های مختلف بیمارستان  مشغول به کار شوند.

مدت زمان دوره پرستاری- دوره پرستاری

به دلیل اهمیت موضوع بهداشت و سلامت درهر جامعه ای ، یکی از موضوع های سیاست گذاری های کلان هرکشور نیز به این امراختصاص داده می شود.

یکی از اهداف  نظام سلامت در هر جامعه ، فراهم نمودن فرصت های آموزشی مناسب با حوزه فعالیت افرادی این حوضه است .  از این جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از پایگاه های علمی کشور در راستای رسالت آموزشی خود در حوزه سلامت همواره تلاش نموده است تا متناسب با نیازهای بهداشتی جامعه ، دوره ها و کارگاه های مختلف آموزشی را طراحی و ارائه نماید تا علاوه بر انتقال دانش روز پزشکی ، در زمینه توانمند سازی نیروهای متخصص که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط هستند نیز تاثیرگذارباشد.

مدت زمان دوره پرستاری

دوره پرستاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران جهت توانمندسازی پرسنل محترم پرستاری کشور  اقدام به برگزاری دوره های مهارتی کوتاه مدت در زمینه های گوناگون نموده است .دقت در اجرای کیفی دوره ها بر اساس آخرین استانداردهای پزشکی، برنامه ریزی و مدیریت صحیح و منظم، استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی و ارائه گواهینامه پایان دوره معتبر از ویژگی های مهم دوره های آموزشی این معاونت محسوب می شود.

مدت زمان دوره پرستاری

مدت زمان دوره پرستاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

مدت زمان دوره پرستاری در هر بخش تخصصی متفاوت است و علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند در جدول زیر مدت زمان دوره های مشاهده نمایند.

مدت زمان دوره پرستاری
مدت زمان دوره پرستاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام دوره ها با شماره های موجود در سایت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.