مدرک زبان برای آزمون لیسانس به پزشکی

یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی، مدرک زبان با دارا بودن حداقل نمره می باشد. در آزمون لیسانس به پزشکی داوطلبان می توانند با ارائه یکی از مدارک زبان مورد تایید معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این آزمون شرکت نمایند. البته لازم به ذکر است که داوطلبان می توانند مدرک زبان را بعد از شرکت در آزمون نیز تحویل دهند.

در آزمون کارشناسی به پزشکی مدارک زبان MSRT، MHLE، TOEFL و IELTS مورد تایید می باشند. این مدارک زبان دارای حداقل نمره ۵۰ برای آزمون های MHLE و MSRT و همچنین دارای حداقل نمره ۵۰۰ برای تافل و حداقل نمره ۶ برای آزمون آیلتس می باشد.

داوطلبانی که می خواهند در یکی از آزمون های زبان شرکت نمایند ترجیحا اگر در آزمون های MSRT و MHLE شرکت نمایند مسیر راحت تری را برای اخذ مدرک زبان خواهند داشت. زیرا در این آزمون ها برخلاف آزمون های تافل و آیلتس قسمت های نوشتاری و گفتاری را نخواهند داشت و داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی راحت تر می توانند حداقل نمره مورد نیاز خود را بدست آورند.

مطالعه زبان یکی از موثرترین راهکارها برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی است زیرا علاوه بر اینکه مطالعه زبان موجب سهولت در گرفتن مدرک زبان برای آزمون لیسانس به پزشکی می شود، می تواند داوطلب را در پاسخگویی به سوالات زبان پزشکی آزمون کارشناسی به پزشکی نیز کمک نماید.

برای موفقیت در آزمون های زبان مورد تایید برای کنکور لیسانس به پزشکی داوطلب بایستی زبان عمومی قوی داشته باشد. برای تقویت زبان عمومی در کنکور لیسانس به پزشکی لغات ضروری تافل بسیار مهم و تاثیر گذار می باشند. پس از فراگیری لغات زبان عمومی داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی باید لغات پزشکی را نیز فرا بگیرند تا بتوانند متن های پزشکی موجود در آزمون را براحتی بخوانند.

جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با بهره گیری از اساتید با تجربه در حوزه زبان پزشکی بسته های آموزشی و کلاس های حضوری با کیفیتی را برای موفقیت در آزمون لیسانس به پزشکی فراهم نموده اند. در این بسته داوطلبان با لغات زبان عمومی و زبان تخصصی در آزمون کارشناسی به پزشکی آشنا می شوند و متن های متنوعی را مطالعه می نمایند.

همچنین تیم مشاوره تحصیلی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران بصورت مستمر کار مشاوره داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی را انجام داده و آنها را راهنمایی می نمایند.

لیسانس به پزشکی,کارشناسی به پزشکی,زبان پزشکی, آزمون زبان، مدرک زبان,آزمون لیسانس به پزشکی,مدرک زبان برای آزمون لیسانس به پزشکی,آزمون لیسانس به پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران,جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران , لیسانس به پزشکی ۹۶-۹۷ , نمونه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی,لیسانس به پزشکی چیست,معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران , جادا , www.jada.ir

دیدگاه ها غیرفعال است