کمک های اولیه ناجیان بزرگ زندگی

 

محل برگزاری دوره امدادگر اورژانسجهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

محل برگزاری دوره امدادگر اورژانس :

محل برگزاری دوره امدادگر اورژانس در جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران می باشد . مرکز جهاد دانشگاهی علو.م پزشکی تهران  تنها دارنده مجوز برگزاری دوره امدادگر اورژانس در سراسر کشور می باشد

 

آدرس محل برگزاری دوره امدادگر اورژانس :

 آدرس آن واقع در خیابان انقلاب- خیابان ۱۲ فروردین – خیابان شهدای ژاندارمری شرقی – پلاک ۷۵ – مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران است .

تلفن تماس : ۰۲۱۸۶۷۸۵ – ۰۲۱۶۶۴۷۹۵۲۰

 

محل برگزاری دوره امدادگر اورژانس

بخش بزرگی از موارد مرگ و ناتوانی را در جوامع بشری ناشی از حوادث و مشکلات اورژانس است. شواهد نشان می دهد بیمارانی کهپیش از رسیدن به بیمارستان، خدمات پزشکی مناسبی دریافت کرده اند نسبت به بیمارانی که از چنین خدماتی برخوردار نبوده اند بیشتر است.

حضور به موقع افراد توانمند در فوریت های پزشکی می تواند کمک شایانی برای نجات بیمار آسیب دیده فراهم آورد از این رو در حوادث اورژانس، رسیدن پرسنل مجرب به دلایل متعدد نباید با تاخیر همراه باشد. امدادگر اورژانس ، نخستین فرد آگاه به فوریت های پزشکی است که بر بالین بیمار حاضر می شود.

محل برگزاری دوره امدادگر اورژانس

خدمات اولیه ای که یک امدادگر ارائه می دهد از اهمیت اساسی برخوردار است زیرا سریع تر از هر گونه مراقبت طبی پیشرفته ارائه می شود ومی تواند به معنی تفاوت بین مرگ و زندگی تعبیر شود. در همین راستا مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با هدف کاهش میزان مرگ و میر و ناتوانی ها و انجام اقدامات و هماهنگی های لازم برای برخورد با حوادث اورژانس شکل گرفت و پس از آن به منظور تربیت نیروهای امدادی مجرب جهت کمک رسانی به مصدومین حادثه ، دوره امدادگر اورژانس در این مرکز طراحی و مصوب گردید.

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تنها دارنده مجوز برگزاری دوره امدادگر اورژانس در سراسر کشور

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سال ۱۳۸۶ با در نظر گرفتن سوابق آموزشی ارزنده جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در حوزه سلامت به ویژه در آموزش امداد و فوریت های پزشکی و تربیت نیروهای امدادی در سراسر کشور از بدو انقلاب اسلامی ، این واحد را به عنوان بازوی اجرایی دوره امدادگر اورژانس در سراسر کشور تعیین نمود.

محل برگزاری دوره امدادگر اورژانس

شرایط اشتغال امدادگر اورژانس

شرکت کنندگان در دوره پس از کسب موفقیت در آزمون پایانی و اخذ گواهینامه ، می توانند در مراکزی که در امر امدادرسانی فعالیت دارند و همینطور مراکز اعزام آمبولانس مشغول به کار شوند. امدادگر اورژانس اگر دارای توانایی های لازم باشد میتواند در مراکز خدماتن پزشکی مشغول به فعالیت شود.

 

 

آدرس محل برگزاری دوره

مرکز شماره یک : خیابان آزادی – تقاطع خیابان دکتر قریب و فرصت – پلاک ۵

تلفن تماس : ۶۶۱۲۷۶۵۶ – ۶۶۱۲۷۶۵۵ – ۶۶۱۲۷۶۸۵

 

صفحه اصلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

برای دیدن دوره های بیشتر اینجا کلیک کنید

دیدگاه ها غیرفعال است