سومین دوره تخصصی مدیریت زخم

مدیریت زخم

سومین دوره تخصصی مدیریت زخم روز پنج شنبه ۱۳مهر در مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، با حضور جمعی از پرستاران و پزشکان علاقه مند به حوزه درمان زخم برگزار گردید.
دوره آموزشی مدیریت زخم در دو مرحله ۱- ارزیابی و درمان زخم های حاد و مزمن و ۲ – مدیریت زخم پای دیابتی، به مدت ۱۳۰ ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار می شود. مرحله اول دوره ( ارزیابی و درمان زخم های حاد و مزمن )، روزهای پنج شنبه و جمعه به صورت یک هفته درمیان از تاریخ ۱۳ مهر شروع و تا اواسط آبان سال جاری ادامه دارد.
در این دوره شرکت کنندگان با مباحث مهمی از جمله آناتومی و فیزیولوژی پوست، ارزیابی بیمار و زخم ، فاکتورهای موثر در درمان زخم، انواع زخمهای حاد و مزمن، درمان اولیه و جنرال زخم، پاکسازی و شستشوی زخم، مدیریت انواع زخمها ازجمله زخمهای پوستی، عفونی، سوختگی، جراحی، تروماتیک، بدخیم ، فیستول و درن و ………. آشنا می شوند .
شرکت کنندگان در پایان این دوره به منظور مشاهده انواع زخمها و کسب مهارت در زمینه ارزیابی ، پاکسازی، شستشو و درمان اولیه زخم، با نظارت کامل اساتید با تجربه جهاد دانشگاهی در فضای بیمارستان طرف قرارداد با این معاونت، به انجام کار عملی اقدام می نمایند .
مرحله دوم این دوره ( مدیریت زخم پای دیابتی ) بلافاصله پس از پایان مرحله اول برگزار خواهد شد. لازم به توضیح است دوره چهارم مدیریت زخم در نیمه دوم آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره، می توانند با شماره تلفن ۶۶۱۲۹۶۲۶ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه ها غیرفعال است