رازهای در مورد آقایان

رازهای در مورد آقایان که خانم ها باید از آن آگاه باشند

رازهای در مورد آقایان

خلاصه:

رازهایی در مورد آقایان وجود دارد که دانستن آنها برای خانم ها می تواند جالب باشد مثلا زمان برای مردان خیلی سریعتر می گذرد. دو نوع زمان وجود دارد: زمانی برای مردان و زمانی برای زنان. زمان برای مردان خیلی سریعتر می گذرد. بنابراین به…

رازهایی در مورد آقایان وجود دارد که دانستن آنها برای خانم ها می تواند جالب باشد.برای آگاهی از آنها مطالب زیر را دنبال کنید:

-مردان بیش از آنچه فکر می کنید، نگران ظاهر خانم ها هستند. قابل توجه خانم ها، ظاهر شما برای مردها بسیار مهم است، حتی اگر در مورد آن صحبتی نکنند و نظری ندهند.

-مردها اکثر اوقات در مورد فوتبال یا ورزش صحبت می کنند، دلیل آن تنها علاقه به فوتبال نیست. فوتبال برای آقایان حکم آب و هوا را دارد که برای شروع مکالمات خود از آن استفاده می کنند.

-۹۰درصد خریدهایی که توسط خانم ها انجام می شود، برای تحت تاثیر قرار دادن دیگر خانم هاست. اما مردها به لباس ها یا خریدهای دیگر مردان توجه زیادی نمی کنند.

-مردها دوست ندارند از دیگران آدرس بپرسند و از نظر آنها اکثر آدم هایی که می بینند، احمق هایی هستند که نمی توانند آدرس درست بدهند و یا نزدیک ترین مسیر را به شما نشان بدهند.

-برای مردها، برقراری رابطه با خانم ها اساسا برای برقراری رابطه جنسی است.بنابراین عجیب نیست اگر در این زمینه خاسته مرد تامین نشود، ارتباط خوب نخواهد بود.

-اکثر مردها در مورد روابط و زندگی جنسی خود با دوستانشان صحبت نمی کنند.

-همه مردها با خود فکر می کنند که بهترین مرد جهان هستند، با آنها مهربان باشید و رویای آنها را خراب نکنید.

-نوک پستان مردان هم به اندازه نوک پستان زنان حساس است، بنابراین می توانید برای تحریک مرد از این قسمت بدنش نیز استفاده کنید.

-پوست مردان حدود ۲ میلی متر ضخیم تر از پوست زنان است، بنابراین نگران نباشید، می توانید از فشار بیشتری در هنگام ماساژ وی استفاده کنید.

-ارگاسم مردان حدود ۶ ثانیه طول می کشد، در حالیکه ارگاسم خانم ها ۲۳ ثانیه است.

-مغز مردان در زمان تماشای فیلم های پورن پردازش بهتری نسبت به مغز زنان دارد. مردان بیشتر از زنان از طریق چشم و با دیدن تحریک می شوند.

-زمان برای مردان خیلی سریعتر می گذرد. دو نوع زمان وجود دارد: زمانی برای مردان و زمانی برای زنان. زمان برای مردان خیلی زودتر می گذرد. بنابراین به یاد داشته باشید اگر همسرتان جواب پیامک شما را خیلی دیر می دهد یا از آخرین باری که به شما گفته دوستتان دارد، چند هفته می گذرد، نگران نباشید و تصور نکنید به شما اهمیت نمی دهد. زمان برای او به گونه ای متفاوت طی می شود.

رازهای در مورد آقایان

منبع : لینک

رازهای در مورد آقایان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.