برنامه ریزی در آزمون لیسانس به پزشکی

برنامه ریزی در آزمون لیسانس به پزشکی

آزمون لیسانس به پزشکی یکی از آزمون هایی است که هر ساله به منظور پذیرش دانشجو در رشته پزشکی از مقطع لیسانس انجام می گردد. در این آزمون دروس و منابع امتحانی متنوعی وجود دارد. با توجه به تعدد دروس در آزمون کارشناسی به پزشکی برنامه ریزی صحیح و شروع به موقع خواندن دروس بسیار کمک کننده است. با توجه به حجم دروس برای آزمون لیسانس به پزشکی بهترین زمان شروع برای آزمون از اوایل تابستان می باشد طوری که داوطلبان بایستی حداقل ۹ ماه را برای مطالعه دروس در نظر بگیرند. این در حالی است که این میزان حجم مطالعه به پیشینه تحصیلی داوطلب و همچنین به میزان استعداد و درک داوطلب از دروس علوم پزشکی نیز بستگی دارد.

داوطلبان برای موفقیت در این آزمون می بایست در کنار جزوات کمک آموزشی استاندارد حتما از طریق منابع مورد تایید وزارت بهداشت نیز کار رفع اشکال و تکمیل کردن نکات را در دستور کار قرار دهند. بدین منظور داوطلبان می توانند به خصوص در دروس با ضریب بالا رفرنس و جزوات را در کنار هم برای تکمیل موضوع استفاده نمایند.

آزمون لیسانس به پزشکی دارای ۲۱۰ سوال می باشد که شامل ۱۷ درس مختلف است. داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی بایستی برای نتیجه گرفتن در این آزمون تمامی دروس را مهم تلقی کرده و به تسلط نسبی دست یابند. در این آزمون سطح سوالات نسبت به آزمون های ارشد و دکتری وزارت بهداشت به نسبت پایین تر بوده و دید کلی تری را شامل می شود.

جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با بهره گیری از جزوات کمک آموزشی استاندارد و استفاده از مشاورین برتر حوزه کنکور لیسانس به پزشکی توانسته است شرایط بسیار مناسبی را برای برنامه ریزی داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی فراهم نماید.

آزمون لیسانس به پزشکی، کارشناسی به پزشکی، کنکور لیسانس به پزشکی، برنامه ریزی درسی، علوم پزشکی

لینک 

دیدگاه ها غیرفعال است