استخدام امدادگر اورژانس

شرایط استخدام امدادگر اورژانس چیست ؟

مراکزی که در امر امدادرسانی فعالیت دارند  و همینطور مراکز اعزام آمبولانس می توانند بستر شغلی آموزش دیدگان دوره امدادگر اورژانس را بعد از گذراندن موفق دوره فراهم آورند.

در حوادث اورژانسی رخ داده ، حضور به موقع افراد توانمند در فوریت های پزشکی می تواند کمک شایانی برای نجات بیمار آسیب دیده فراهم آورد. امدادگر ، نخستین فرد آگاه به فوریت های پزشکی است که بر بالین بیمار حاضر می شود.  شما تصور کنید که فردی که توانایی مدیریت صحنه حادثه را دارد تا چه حد میتواند برای نجات جان مصدومین مفید واقع شود.

به دلیل اینکه خدماتی که توسط یک امدادگر اورژانس ارائه می دهد پیش از خدمات تخصصی است ، از این رو بسیار حیاتی فرض می شوند و بسیار پیش آمده که مرگ و زندگی بیمار با این خدمات دچار دگرگونی شده است.

استخدام امدادگر اورژانس

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با داشتن مجوز برگزاری دوره امدادگر اورژانس تنها ارائه دهنده این خدمات در سراسر کشور در همین راستا مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور با هدف کاهش میزان مرگ و میر و ناتوانی ها و انجام اقدامات و هماهنگی های لازم برای برخورد با حوادث اورژانس شکل گرفت و پس از آن به منظور تربیت نیروهای امدادی مجرب جهت کمک رسانی به مصدومین حادثه ، دوره امدادگر اورژانس در این مرکز طراحی و مصوب گردید. جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با سابقه چندین ساله در امر آموزش امدادگران اورژانس پیشرو در ارائه خدمات آموزشی این دوره های ضروری است.

دوره های امدادگر اورژانس برگزار شده در مرکز جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در طول سال وبه صورت دوره ای درحال برگزاری است که علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند با شماره های موجود تماس حاصل نموده و یا با مراجعه به مرکز اقدام به ثبت نام در دوره ها نمایند.

محل برگزاری کلاسهای امدادگر اورژانس در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

محل برگزاری کلاسهای امدادگر اورژانس در خیابان انقلاب – خیابان ۱۲ فروردین – خیابان شهدای ژاندارمری شرقی – پلاک ۷۵ – مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران می باشد .

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره امدادگر اورژانس :

۰۲۱۸۶۷۸۵ – ۰۲۱۶۶۴۷۹۵۲۰

شرایط برگزاری دوره امدادگر اورژانس جهت سازمانها

۱- برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت حضوری  بر اساس موضوعات انتخابی

۲- برگزاری مرحله مقدماتی بصورت حضوری و یا نیمه حضوری ( با استفاده از بسته آموزشی )

استخدام امدادگر اورژانس / دوره امدادگر اورژانس / شرایط استخدام امدادگر اورژانس

دیدگاه ها غیرفعال است