مشاوره و برنامه ریزی آزمون لیسانس به پزشکی

مشاوره و برنامه ریزی آزمون لیسانس به پزشکی

آزمون لیسانس به پزشکی یکی از آزمون هایی است که هر ساله در اسفند ماه برگزار می شود و داوطلبان زیادی را به خود جلب نموده است. آزمون کارشناسی به پزشکی راهی برای ورود داوطلبانی است که در گذشته فرصت ورود به رشته پزشکی را از دست داده اند. در این آزمون داوطلبان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته های علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی می توانند شرکت نمایند. آزمون لیسانس به پزشکی دارای مواد درسی بسیار متنوعی است که برنامه ریزی و مشاوره در این آزمون بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد.

با توجه به منابع آزمون کارشناسی به پزشکی که حدود ۱۷ درس می باشد، لذا داوطلبان عزیز آزمون لیسانس به پزشکی بایستی با اولویت بندی مناسب دروس به خوبی آشنا شوند و نحوه برنامه ریزی و مطالعه این دروس را نیز به خوبی بیاموزند. با توجه به فرار بودن مطالب موجود در کتب مرتبط با دروس آزمون لیسانس به پزشکی، نحوه مرور مطالب و خلاصه برداری از نکات موجود در دروس بسیار مهم می باشد.

داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی می توانند از طریق اولویت بندی بین دروس با توجه به ضرایب آنها بهترین عملکرد را در آزمون کارشناسی به پزشکی داشته باشند. به این ترتیب که دروس دارای ضریب بالاتر و درجه سختی بالاتر را در اولویت برنامه ریزی خود قرار دهند و در عین حال بتوانند دروس دارای اهمیت کمتر را نیز در لابه لای برنامه مطالعاتی خود بگنجانند.

ار آنجایی که در آزمون لیسانس به پزشکی رقابت بسیار بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد، داوطلبان این آزمون نباید دروس دارای اهمیت کمتر را کنار بگذارند بلکه بایستی برای این دروس نیز برنامه ریزی ویژه ای را داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی را که داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی می بایست به آن توجه نمایند درس زبان است. با توجه به اینکه داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی برای ثبت نام در آزمون بایستی مدرک زبان مورد تایید معاونت آموزشی علوم پزشکی تهران را تحویل دهند، لذا آماده سازی برای آزمون لیسانس به پزشکی بسیار مهم می باشد. به علاوه آزمون کارشناسی به پزشکی دارای ماده درسی زبان پزشکی نیز می باشد که برای تقویت این درس نیز مطالعه زبان عمومی در کنار زبان پزشکی بسیار مهم است.

مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با بهره گیری از مشاورین با تجربه در زمینه آزمون لیسانس به پزشکی توانسته است شرایط بسیار مناسبی را برای داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی فراهم نماید و اطلاعات لازم جهت مشاوره  برنامه ریزی آزمون را در اختیار آنها قرار دهد.

علاقه مندان به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی می توانند جهت بهره مندی از خدمات مشاوره ای جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با این مرکز تماس حاصل نمایند.

مشاوره و برنامه ریزی آزمون لیسانس به پزشکی

لینک

دیدگاه ها غیرفعال است