رشته های مجاز برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

آزمون لیسانس به پزشکی همه ساله اسفند ماه برگزار می شود. این آزمون به منظور پذیرش دانشجو از مقطع لیسانس برای رشته پزشکی است. برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی می بایست حداقل هایی را دارا بود. یکی از این حداقل ها دارا بودن شرایط سنی و معدلی برای این آزمون است.

علاوه بر شرایط سنی و معدلی در آزمون لیسانس به پزشکی، داوطلبان متقاضی این آزمون باید مدرک یکی از رشته های دیپلم ریاضی و تجربی دارا باشند. در آزمون لیسانس به پزشکی داوطلبان رشته انسانی نمی توانند شرکت نمایند.

با توجه به دروس و ضرایب آزمون لیسانس به پزشکی داوطلبانی که در رشته های پیراپزشکی و یا علوم زیستی مقطع کارشناسی خود را پشت سر گذاشته اند، دارای شرایط بهتری برای آمادگی در آزمون کارشناسی به پزشکی می باشند. در این آزمون دروسی مانند آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی و میکروب شناسی از اهمیت خاصی برخوردار می باشند. در آزمون لیسانس به پزشکی دروس دارای ضریب پایین تر نیز دارای اهمیت هستند زیرا در این آزمون رقابت بسیار بالایی برای پذیرش در رشته پزشکی وجود دارد.

داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی که دارای پیش زمینه مناسبی از دروس کنکور کارشناسی به پزشکی نیستند می بایست در کلاس های حضوری آمادگی آزمون شرکت نمایند و پیش زمینه مناسبی را کسب نمایند.

جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با برگزاری کلاس های حضوری آزمون کارشناسی به پزشکی توانسته است زمینه بسیار مناسبی را برای علاقه مندان به شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی فراهم نماید. در این کلاس ها اساتید برجسته ای که در زمینه نکات و مطالب آزمون لیسانس به پزشکی دارای تجربه هستند حضور دارند و داوطلبانی که حتی زمینه مناسبی از دروس علوم پزشکی را ندارند می توانند کلیه مطالب مربوط به منابع و دروس آزمون لیسانس به پزشکی را فرا بگیرند.

گروه مشاورین جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با بهره مندی از مشاورین مجرب و متخصص در زمینه آزمون لیسانس به پزشکی توانسته است راهنمای بسیار مناسبی برای شرکت کنندگان آزمون کارشناسی به پزشکی باشد.

آزمون لیسانس به پزشکی، کارشناسی به پزشکی، منابع آزمون لیسانس به پزشکی، ضرایب آزمون لیسانس به پزشکی,رشته های مجاز برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

لینک

دیدگاه ها غیرفعال است