استفاده از لیزر در جوان‌سازی

استفاده از لیزر در جوان‌سازی صورت و بهبود زخم‌های دیابتی

تهران- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که لیزر یک مکمل درمانی است و در واقع نقش درمانی ۱۰۰درصدی برای بیماران ندارد، گفت: از جمله موارد استفاده از لیزر برای عمل‌های زیبایی و بهبود جای زخم و آثار تروماهای به جا مانده است.

استفاده از لیزر در جوان‌سازی

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از ستاد کنگره جراحی پلاستیک، دکتر عبدالرضا رویین‌تن با اشاره به اینکه لیزر یک فناوری جدید است که امکان سوء استفاده از آن نیز وجود دارد، افزود: لیزر درمان نهایی مشکلات نیست ولی در بهبود بیمار می‌تواند نقش موثری داشته باشد و از جمله روش‌های استفاده از آن برای عمل‌های زیبایی بوده و برای بهبود جای زخم و آثار تروماهای به جا مانده نیز استفاده می‌شود.
رویین‌تن بیان داشت: همچنین استفاده از لیزر روش درمانی قطعی برای جوش صورت نیست ولی می‌تواند برای لایه برداری موثر باشد لذا افراد باید مراقب باشند که در این زمینه‌ها مورد سوء استفاده و کلاهبرداری قرار نگیرند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: جراحان پلاستیک و متخصصین پوست در صورت گذراندن دوره‌های آموزشی از جمله افرادی بوده که می‌توانند در این زمینه منبعی برای مراجعه مردم باشند و اقدامات لازم برای آنها را در حوزه‌های مختلف از جمله جوان‌سازی صورت و بهبود زخم‌های دیابتی انجام دهند.
به گفته دبیر علمی کنگره جراحی پلاستیک، نخستین افرادی که در این مورد از آنها توسط مردم سوال می شود و در واقع مردم مشکلات خود در این زمینه را به آنها ارجاع می دهند، حوزه جراحی پلاستیک است. لذا بر همین اساس این کنگره با محوریت لیزر برگزار شد.
فوق تخصص جراحی پلاستیک ادامه داد: این کنگره ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و جامعه هدف در این کنگره متخصصین پوست و جراحان پلاستیک است.
وی آخرین دستاوردهای علمی در حوزه لیزر و بهره‌مندی از آن در جوانسازی صورت و مطالب علمی جدید توسط همکاران و اساتید برجسته در کنگره جراحی پلاستیک مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

منبع : لینک


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/jadair/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4494

استفاده از لیزر در جوان‌سازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.