اشتباهات رایج جنسی در آقایان

اشتباهات رایج جنسی در آقایان چگونه رخ می دهد؟

اشتباهات رایج جنسی در آقایان

خلاصه:

تغییر در باورها و افکار و همچنین سبک زندگی می تواند زمینه ساز تغییرات شگرفی در زندگی جنسی شما گردد. اشتباهات رایج جنسی در آقایان می تواند عملکرد جنسی همسر ار تحت تاثیر قرار داده و او را با مشکلاتی رو به رو سازد. برخی آقایان بر این باورند که باید رابطه ی جنسی در اتاق خواب شروع شود و ممکن است بتوانند، اما برای خانم ها، به  سرعت تحریک های لازم اتفاق نمی افتد. در واقع برای هموار کردن  این مسیر …

تغییر در باورها و افکار و همچنین سبک زندگی می تواند زمینه ساز تغییرات شگرفی در زندگی جنسی شما گردد. اشتباهات رایج جنسی در آقایان می تواند عملکرد جنسی همسر ار تحت تاثیر قرار داده و او را با مشکلاتی رو به رو سازد. این اشتباهات همراه با شیوه ی درست عمل به آن در ذیل آورده شده است.

رابطه جنسی باید در اتاق خواب آغاز شود.

برخی آقایان بر این باورند که باید رابطه ی جنسی در اتاق خواب شروع شود و ممکن است بتوانند، اما برای خانم ها، به  سرعت تحریک های لازم اتفاق نمی افتد. در واقع برای هموار کردن  این مسیر باید در طول روز با در آغوش کشیدن همسرتان ، بوسیدن و نوازش و با  اینگونه رفتار ها نشان دهید که او را دوست دارید و برای شما ارزشمند است.
احساس امنیت و اطمینان در طول رابطه از اهمیت بالایی برخوردار است تا یک خانم بتواند  واقعا هنگام رابطه جنسی خود را رها و عضلاتش را آزاد کند. در  آغوش گرفتن طولانی می تواند باعث تحریک ترشح  هورمون اکسی توسین در خانم ها شده و این موجب ایجاد احساس ارتباط و اعتماد می شود.

تظاهر به  دانستن آن چیزی که  او می خواهد

امروز نیز همانند ۲۰ و یا ۳۰ سال قبل ،بسیاری از زنان به ارگاسم واقعی نمی رسند  بنابراین، اگر همسر شما این موضوع را با شما در میان نگذارد و ابراز نکند  ، ممکن است هیچگاه از آن اطلاعی نیابید.  از پرسیدن سوالاتی مانند  این جمله که چه  احساسی داردو یا چیزی متفاوتی  می خواهد یا خیر به هیچ عنوان نترسید.

پایبندی به برنامه همیشگی

تصور نکنید اگر که یک رفتار جنسی سه بار اول لذت بخش وموثر بود ، سه بار بعد هم همین گونه خواهد بود!؟زیرا انجام رفتار های جنسی ویژه به خلق و خوی و زمانی که او در چرخه  عادت ماهانه خود است، بستگی دارد. به این ترتیب  شاید نوک سینه او  در مواقعی حساس تر از قبل می شود و یا اندام تناسلی او تحریک پذیرتر است.
به شریک زندگیتان توجه داشته باشید .سعی کنید چیزهای مختلف را امتحان کرده و ببینید و مقایسه کنید که او چگونه نسبت به آنها پاسخ داده و عکس العمل نشان می دهد.
همواره به دنبال موارد جدیدی باشید که همسرتان از آن لذت ببرد و رفتارهای قبل را برای همیشه تکرار نکنید چرا که اغلب خانم ها از این که مردان روی چیزی که جواب می دهد  توقف کرده  و فقط از آن لذت می برند و سعی در امتحان روش های دیگر را ندارند شاکی هستند و ابراز نارضایتی دارند.

زیاد بغل کردن

در عشقبازی ایده های خود را گسترش دهید . برخی از مردان  فقط تمرکز بر تحریک فیزیکی دارند و اغلب از تحریک ذهنی چشم پوشی می کنند در حالی که مردان توسط آنچه می بینند تحریک می شوند، خانم ها در هنگام رابطه جنسی به عنوان بخشی از روند تحریک خود خیالبافی می کنند.

انتظار رسیدن به اوج لذت جنسی همسر در هر بار مقاربت

در ۸۰ درصد خانم ها مقاربت و داشتن رابطه ی جنسی به تنهایی سبب ارگاسم نمی شود .در بیشتر پوزیشن ها  به طور مستقیم آلت تناسلی زن تحریک نمی شود. در واقع روش های دیگری هم برای لذت بردن وجود دارد.  در ابتدای رابطه ی جنسی وقتی تحریک از طریق دهان صورت گیرد موجب می شود که ارگاسم در آنها شدیدتر و سریع تر رخ دهد. همچنین، سعی کنید رابطه جنسی را با ضربه های آرام و تحریک کننده  شروع نمایید.
به این نکته توجه داشته باشید که هنگام مقاربت و قبل از این که دخول صورت گیرد، زن کاملا تحریک شود چون  در این صورت بیشتر احتمال داده می شود که  به ارگاسم رسیده و از رابطه ی جنسی با شما احساس رضایت داشته باشد.

دوری از  اغواگری

زنان دوست دارند گاهی  اغوا شوند.این به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید شریک زندگی شما چه نوع  تحریکی را دوست دارد،  دهانی، دیداری و یا روانی.همچنین به همسر خود بگویید که چقدر برای او جذاب و مطلوب است.

تمرکز بیش از حد روی تحریک کلیتوریس

بسیاری از بانوان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک  کلیتوریس دارند ، ممکن است تصر نمایید که این کار خیلی پیچیده است و نتوانید محل دقیق آن را بیابید. انتهای عصب آن در سراسر اندام تناسلی و در داخل واژن گسترش یافته است. بهتر است تمام نقاط را بررسی کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می توانید با  حرکت انگشت، محل آن را پیدا کنید. توجه بیش از حد به سر آلت هم  می تواند نزدیکی را برای برخی از خانم ها آزار دهنده کند. توجه داشته باشید که تحریک بیش از حد هم می تواند صدماتی را به همسرتان وارد کند.

منبع : لینک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.